T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
İSTANBUL / PENDİK - Fatih Sultan Mehmet Ortaokulu

Duyurular

Şbt

Tüm öğrencilerimize başarılar.

Ock

Bu yıl 21 Nisan tarihinde gerçekleşecek olan sınava başvurular, 13 Şubat 2024 ile 1 Mart 2024 tarihleri arasında yapılacak.

Ekm

Fatih Sultan Mehmet Ortaokulu Rehberlik ve Psikolojik Danışma Servisi tarafından velilerimize yönelik ‘Anne Baba Tutumları’ semineri düzenlenecektir. 

 

Tüm velilerimizin katılımlarını bekleriz.

Ekm

Fatih Sultan Mehmet Ortaokulu Müdürlüğü Okul Aile Birliği Olağan Genel Kurulu aşağıda belirlenen gündem maddeleri doğrultusunda 24.10.2023 Salı günü okulumuz çok amaçlı konferans salonunda saat 11:00 de toplantı yapılacaktır. Anılan tarih, gün ve saatte tüm okul personeli ve velilerimizin katılımını rica ederiz.

 

GÜNDEM MADDELERİ:

1.       Açılış ve gündem maddelerinin okunması

2.      Saygı duruşu ve İstiklal Marşımızın okunması

3.      Geçici divan teşekkülü oluşturulması

4.      Okul Müdürü Murat KARADEMİR'in konuşması

5.      Okul Aile Birliği Faaliyet raporunun okunması

6.      Okul Aile Birliği Denetim Kurulu Raporunun okunması

7.      Tahmini bütçenin görüşülmesi

8.   Yeni yönetim ve denetim kurulunun oluşturulması, harcama ile bağış toplanabilme yetkisinin verilmesi

Ø  Yönetim ve Denetim Kuruluna; 5 asil 5 yedek üyenin seçilmesi.

Ø   Denetleme Kuruluna; üyelerden 1 asil 1 yedek üyenin seçilmesi

9.    Okulun eğitim ve öğretimde kalite ve başarısının yükseltilmesine yönelik önerilerin görüşülmesi

10.   Dilek ve temenni, kapanış.

 

Ağu

2023-2024 ÖĞRENCİ TAŞIMA SERVİSİ İHALE İLANI

 

 

OKULUMUZ ÖĞRENCİ SERVİSLERİ İHALESİ 29/08/2022 TARİHİNDE YAPILACAK OLUP OKUL SERVİS ARAÇLARININ ÇALIŞTIRILMASI İLE İLGİLİ TİP ŞARTNAME AŞAĞIDA SUNULMUŞTUR.

OKULUMUZA TAŞIMA YAPMAK İSTEYEN SERVİS ARAÇLARI ŞARTNAMEYE UYGUN OLARAK TİTİZLİKLE TAŞIMA YAPACAKLARDIR.

           İLGİLİ SERVİS TAŞIMACISI GERÇEK/TÜZEL KİŞİLERE DUYURU

 

     2023-2024 Eğitim Öğretim yıllarında geçerli olmak üzere 1(Bir) eğitim yılı İçin Pendik Fatih Sultan Mehmet Ortaokulu Taşımacıyı Tespit  Komisyonu olarak, Okul Servis Araçları Hizmet Yönetmeliğinin 5. maddesi 3. fıkrası ve  7. maddesi uyarınca ´Okul Servis Taşıması İşi´ ihalesi 28/08/2022 tarihinde Saat: 10:00´da Pendik Fatih Sultan Mehmet Ortaokulu´nda yapılacaktır. İhaleye katılma şartnamesi ve istenen belgeler aşağıda belirtilmiştir. Şartname dosyası Pendik Fatih Sultan Mehmet Ortaokulu Müdürlüğü´nden ücretsiz teslim alınabilecektir. Uygun koşulları taşıyan ve istenen belgeleri hazırlayan iştirakçiler Açık Teklif İletme Usulü ile tekliflerini okul ''Taşımacıyı Tespit Komisyonuna'' 25/08/2023 Cuma günü Saat 17.00 ´a kadar imza karşılığı teslim etmeleri gerekmektedir.

                                                                                                                       

                                                                                                                                                                                                      Murat KARADEMİR 

                                                                                                                                                                                                           Okul Müdürü                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 Taşımacı Tespit Komisyonu Başkanı                                                                                                                                                                                                                                                       

İLGİLİ SERVİS TAŞIMACISI FİRMALARDAN İSTENİLEN BELGELER:

Taşımacılardan istenen belgeler:

 

1.      Nüfus cüzdan fotokopisi (22 yaşını doldurmuş ve 61 yaşından gün almamış olması kaydıyla)

2.      Adli sicil kaydı (Son 5 yıl içinde ceza almamış olmalı)

3.      Sağlık raporu

4.      HEM kurs belgesi

5.      Güzergah izin belgesi (İlgili büyükşehir belediyesinden/belediyeden alınan özel izin  belgesi)

6.      Rehber personel sigorta bilgileri

7.      Sürücü belgesi (E sınıfı en az 5 ve B sınıfı en az 7 yıllık olmalı)

8.      D sınıfı sürücü belgesi için en az beş yıllık, D1 sınıfı sürücü belgesi için en az yedi yıllık sürücü belgesine sahip olmak, 

9.      Şoför ve rehber personelin ilgili il/ilçe milli eğitim müdürlüğünce düzenlenen eğitim sonunda almış oldukları sertifikayı,

10.   Psikoteknik raporu

9.     SRC belgesi

10.  Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;

11.  Gerçek veya tüzel kişinin adres, telefon, vergi levhası, e-posta adresleri

12.  İmza beyannamesi

13.  Taşımayı gerçekleştireceği taşıtların gerçek kişilerde gerçek kişiler adına, tüzel kişilikler de üçte birinin tüzel kişilik adına tescilli olduğuna ilişkin belgeler,

 

Araçlar için istenen belgeler:

 

1.      Taşıt ruhsat fotokopileri (aracın yaşı  15 yaşından büyük olmayacaktır)

2.      Taşıt fotoğrafı

3.      Taşıt muayene belgesi

4.      Bu taşıttaki rehber personel bilgileri (ad, soyad, T.C. kimlik no, Gsm no, adres)

5.      Sigorta poliçesi

6.      Ferdi kaza sigorta poliçesi

7.      Taşımacının servis ve yolcu taşımacılığını gösterir NACE kodlu faaliyet belgesi

 

Sözleşme imzalama aşamasında taşımacı yukarıdaki evrakları  vermek zorundadır.

 

Ara

Sayın velilerimiz,

Veli Akademileri Projesi kapsamında okulumuzda düzenleyeceğimiz 3. eğitimimizde *"Gelişim Dönemi ve Özellikleri (Ergenlik Dönemi)"* konusu ile Klinik Psikolog İshak BÜYÜKYILDIRIM konuğumuz olacaktır. 

 

7 Aralık 2022 Çarşamba günü  *saat 10.00'da* okulumuz çok amaçlı salonunda düzenlenecek seminer çalışmamıza tüm velilerimiz davetlidir. 

 

Rehberlik ve Psikolojik Danışma Servisi